Szczypta Świata

Opakowanie kawy marki Pizca del Mundo przywodzi na myśl nie tylko odległe miejsca na końcu świata, takie jak stoki Andów czy deszczowe lasy Amazonii, ale także klimatyczne bajki Tima Burtona.

Serię opakowań zaprojektowała artystka Paulina Mager. Szczypta Świata (Pizca del Mundo) jest polską marką, która oferuje ekologiczne produkty z certyfikatem Fairtrade. Oznacza to, że każde opakowanie kawy, kakao albo yerby zawiera wysokiej jakości surowiec, pozyskany w sposób etyczny, zachowując zasadę fair-play wobec osób ciężko pracujących na swoich niewielkich plantacjach. Jednak marka to nie tylko opakowania, ale także sposób, w jaki komunikuje się z klientem.

Naszym zadaniem było odświeżenie logo oraz zadbanie o spójność wizerunku Pizca del Mundo. W wyniku liftingu logo uzyskało teraz bajkowy charakter, zgodnie ze stylistyką opakowań. Marka promowana jest szczególnie w mediach społecznościowych, zaprojektowaliśmy więc serię szablonów do postów. Stworzyliśmy też schemat ramki oraz kilku kleksów w 3 kolorach, co daje bardzo szerokie możliwości zastosowania. Teraz tworzenie spójnej komunikacji marki w SM będzie o wiele prostsze.

Rodzaj działalności:

Ekologiczne produkty spożywcze

Czas realizacji:

2 miesiące

Zakres naszej pracy:

Lifting logo, System identyfikacji Wizualnej na potrzeby SM