Farmakoekonomika Szpitalna

Od wielu lat wspieramy największego dystrybutora leków w polsce – firmę Urtica w tworzeniu magazynu dla farmaceutów – Farmakoekonomika Szpitalna. Klient postanowił zmienić formę czasopisma – specjalistyczny charakter, artykuły naukowe i solidna dawka wiedzy o najnowszych zdobyczach farmacji ma podnieść wartość merytoryczną magazynu.

W nowej edycji znalazło się wiele wartościowych treści publikowanych przez uznane autorytety w branży, co znacznie zwiększyło objętość magazynu. Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowego layoutu magazynu, nowy styl okładki, który budziłby emocje oraz wygląd poszczególnych działów.

Zbadaliśmy czym charakteryzują się najbardziej renomowane pisma tego typu na świecie.

Zależało nam, aby czytelnik nie znużył się czytając specjalistyczne treści, dlatego zadbaliśmy o odpowiednią oprawę graficzną – od dedykowanych ręcznie wykonanych ilustracji, poprzez czytelny układ treści, aż po dobór kolorystyki i odpowiednich krojów pisma i zdjęć. Zgodnie z oczekiwaniami projekt ma charakter naukowy, dystyngowany a mimo to nowoczesny i funkcjonalny – dobrze się czyta.

Rodzaj działalności:

Dystrybutor leków

Czas realizacji:

6 tygodni

Zakres naszej pracy:

Projekt graficzny layoutu