Miasto Wrocław
Jak pokazać wyjątkowość Wrocławia? Postawić na zabytki? Wielokulturową przeszłość? A może krasnale, wyższe uczelnie lub mosty? Wszystko to, i wiele więcej, zawiera się w haśle „Wrocław – miejsce spotkań”. Tu spotykają się różne języki, kultury, trendy. To miasto, które żyje – przez całą dobę! Pokazaliśmy to w logotypie. Czerwony to kolor namiętności, energii, emocji, życia, witalności. Czerń to moc, elegancja, tajemniczość. Spotkanie tych kolorów to mieszanka tylko pozornie stonowana – przywodzi na myśl skojarzenia z hiszpańskim temperamentem, flamenco… Jest jednak ujęta w nowoczesne, jasne, czytelne ramy. Zróżnicowane kroje pisma i różnorodne języki podkreślają wielokulturowość, otwartość i nowoczesność Wrocławia.
Rodzaj działalności:
Urząd Miejski Wrocławia
Czas realizacji:
6 miesięcy
Zakres naszej pracy:
Hasło
Logo
System Identyfikacji Wizualnej dla Działu Promocji Miasta
Księga Identyfikacji Wizualnej
Druk







