Centrum Szkolenia Kontra

Firma Kontra organizuje szkolenia z zakresu BHP oraz kompetencji miękkich. Zawsze idzie o krok dalej i stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Bezpieczeństwo i higiena pracy to jedno, ale Kontra buduje także świadomość potrzeby zdrowego trybu życia – a tym samym poszerza horyzonty uczestników szkoleń.

Nasze wyzwanie polegało na odświeżeniu logo i zaprojektowaniu systemu identyfikacji wizualnej. Nowe logo oraz key visual ma w klarowny sposób komunikować wartości firmy: kreatywność, rzetelność, innowacyjność oraz … pozytywną energię. Po przeprowadzeniu analizy zaprojektowaliśmy nowe logo. Obecnie znak jest nawiązaniem do pierwotnego logo, czyli “K” w odbiciu lustrzanym. Składa się z dwóch przeciwstawnych kolorystycznie elementów: ciepły kontra zimny. następnie stworzyliśmy key visual oparty na koncepcji “kontra – szara rzeczywistość” – aby pokazać, w jak barwny i kreatywny sposób Kontra wyróżnia się na tle konkurencji. Kolorowe, przenikające się płaszczyzny również nawiązują do litery “K”. Zachowaliśmy istniejący kolor wiodący i hasło. Z pewnością oferty firmy w nowej szacie graficznej będą budzić jeszcze większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów.

Rodzaj działalności:

Organizacja szkoleń

Czas realizacji:

2 miesiące

Zakres naszej pracy:

Lifting logo, System Identyfikacji Wizualnej